tisdag 11 januari 2011

Kallhäll

Söta GP Ivrigs Henna (ägd av "Sellerholmarna")

Kul med utställning igen (förutom bilåkandet eftersom jag har skitont i benet). För första gången hade jag lyckats trimma ordentligt också! Äntligen! I pet gick Enso och Loretto i samma klass och båda blev 2:a och 1:a i både pet 1 och 2. Loretto fick 91p i båda och den som slog honom (med liten marginal) fick också 91 och blev Bis 1 och Bis 2. Enso fick Hp för fina tassar! Och jag som oroade mig för att inte fixat ordentligt. Det som var roligast var att min lilla Sin De Rella II, "Sissi" föll domaren i smaken, så trots att det bara blev en sjua på öronen eftersom hennes ömma moder tvättat bort en ganska stor bit på det ena så fick hon 89p och cert och strålande kritik. Nöjd matte! Trots att jag svor på att aldrig mer köra i mörker och halka med jätteonda benet så tänker jag nog ställa henne i Valbo i februari också, för det skulle vara himla kul att höra vad en annan domare säger. Jag kan ju åka tåg och buss.
Med hem fick vi SunQuicks Zazoo, en söt de goldenhona på 5 månader som kommer från Dannmark, men som bott hos Linnea ett tag.

1 kommentar:

Karin F sa...

Gratulerar till resultaten! Kul!