lördag 18 april 2009

Ketchupeffekten

Okej, jag erkänner min missbedömning... Morris blev tydligen inte parad då jag trodde utan på brunsten efter. Alltså dyker ungarna upp i början av nästa vecka. Det gör även Liselotts barn, och det är jag säker på eftersom hon endast haft herrsällskap i fem minuter. Allt på en gång alltså. Morris är stor som ett hus (har gått upp ca 650 gram) och Liselott är betydligt större än förra gången då hon bara fick en unge.

Någon liten skinny kan det väl få bli den här gången...

Annars har det varit gräs- och kirskålspremiär här, men ännu finns det så lite att allt går åt på en minut och sedan skriks det efter mer.

Något annat som låter är goldenungarna som blivit rejält busiga. Lilla Katie har precis börjat hoppa upp på tak och där sitter hon och tjuter så öronen fladdrar. Av stolthet hoppas jag ;) Hon och Karlsson är lik sin mor och Kenny liknar sin far. Ännu så länge i alla fall.

1 kommentar:

Helena sa...

Jaha, du låter oss ha kvar spänningen ett tag till alltså.