måndag 18 oktober 2010

Ett inlägg med rekordmånga utropstecken!

Vilken mysig utställning det var i Valbo! Lite lång dock, och jag fick inte köra hem i dagsljus som jag trott. men det gjorde ingenting eftersom vägen (E4) var utmärkt och månen lyste upp.
Mitt lilla juniorRussin rönte som förväntat inga framgångar vare sig i ras eller pet, men både Gerd och Loretto gjorde matten stolt. Gerd blev BIR-R på 89p med cert i Ras (10 poäng på ögon!!!) och fick 90p utan silverkort i pet. Loretto kammade hem sitt sista silver och kan nu mer titulera sig GuldPet! Vår första GP! Han fick 91p och slutade som BIS2!!! Nöjd!

Vid hemkomst och efter bad fick Gerd och Copyright flytta ihop, så nu hoppas vi på bäbisar efter två snyggingar. Copy har ännu inte bevisat fertilitet här, så det är spännande värre.

Och för att göra rubriken rättvisa så slänger jag in några fler utropstecken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Helena sa...

Så roligt Ingrid! Grattis!
Essingegrisarna hälsar.

(Vår blogg är så gräsligt ouppdaterad så jag törs inte länka till den...)