måndag 3 maj 2010

Anmält till Brändåsen

Sådärja, då var det anmält till utställningen i Brändåsen, Örebro. Efter lite övertalning från Alice får Kenny följa med och aggera uppfödargruppspartner åt Gerd, plus att han ställs i ras. Gerd (som också ställs i ras) är mycket bättre än Kenny både i färg, typ och crest, men det kan ju vara kul att ställa i grupp, för det var så länge sedan.
Loretto är anmäld i pet (vi hoppar över ost-klass eftersom hans päls är allt annat än sträv). Eloise (de golden) har jag anmält i både ras och pet. Oj vad kul det ska bli! Dessutom har min syster Astrid sagt att hundarna kan vara hos dem under dagen, så jag kommer att kunna vara lös och ledig och helt och hållet ägna mig åt marsvinen!

P.S Jag kan fortfarande inte fatta att vi har en BIS pet 1:a här hemma, trots att rosetten hänger och slänger framför ögonen på en. Så himla kul!

Inga kommentarer: