torsdag 4 februari 2010

Lägesrapport och framtidsplaner

Här händer det inte mycket, eller jo, det kanske det gör, men jag är lite under isen och tycker att det är grymt jobbigt att ens öppna bloggkontot.

Både Gerd och Sunset har blivit parade av Coyright, men om de är dräktiga återstår att se. Det har blivit väldigt mycket pe crested de senaste kullarna (det är min absoluta favoritvariant!), men nu skulle det vara trevligt med lite de self och kanske crested.

Härromdagen blev jag riktigt kall inombords när Alf hamnade på golvet och skuttade iväg in under soffan. När en satin kaninskuttar är det ingen rolig syn (OD), men jag tror faktiskt att halt golv i kombination med hund han ännu inte är helt tjenis med fick honom att rivstarta i panik. Han har fått springa lös på tygunderlag en stund varje dag nu, och han visar inga tecken på OD. Skönt!

Håller på kollar utställningar framöver, men det enda jag vet är att det inte blir något KM i februari eftersom vinthundsklubben har utställning samtidigt, och att jag helt klart ska åka till Brändåsen (Örebro) i slutet av maj då jag kan passa på att bo hos min syster (fast först måste jag höra om det är ok ;)) och umgås med mitt lilla syskonbarn. SM finns också med i planerna.

Inga kommentarer: