söndag 26 december 2010

Mysteriet kring U-kullen är löst!

Alltså: Det stämmer inte att Caos unge Mr Big skulle kunna vara pappa till U-kullen, varken tidsmässigt eller att det blev två satiner (tror jag) så jag har tagit mig en riktig funderare och kommit på hur det ligger till. Jag har inbillat mig att Cao och Sunset bott ensamma vid tiden för Sunsets nedkomst, men nu har jag lyckats plocka fram ett svagt, svagt minne av att Kenny faktiskt också var där och att jag tänkte att jag inte orkade flytta på honom trots att ungarna kom. Jag vet att det låter både korkat och slött, men till saken hör att min älskade hund dog dagen innan Sunset fick S-kullen, och jag var både chockad och mycket ledsen. Allt handlade om kremering och om hur min hund skulle fraktas till Ulltuna (man behöver hjälp att bära en död irländsk varghund). Jag har vissa minnesproblem även till vardags, och eftersom marsvinen var långt ifrån prio ett de här dagarna så fastnade inte det som hände i min hjärna. Jag brukar i vanliga fall vara jättenoga med att skriva upp allt som händer. Men, ingen har kommit till skada och det är alltså Kenny som är far till barnen.
Nu får ni gärna skratta, men skapa inte någon tråd om detta på Marsvin I Fokus så är ni snälla.

1 kommentar:

Sofie sa...

Skönt att allt har gått bra trots allt.