fredag 20 juni 2008

Midsommarafton

Äntligen har jag uppdaterat marsvinens sida på hemsidan! Det fattas ett par svin, men de flesta är med. Men det är svårt att fota vissa! De som är utställda mycket är duktiga på att stå stilla, men en del är nästan omöjliga att få någon bra bild på.

Imargos Nordman har flyttat hit hela långa vägen från Skåne! De som känner mig tycker nog att det är ett passande namn på ett marsvin i min ägo då jag ÄLSKAR gruppen Nordman. Fast marsvinsnordmannen är sötare än de där musikerna! Han är bara en liten plutt än så länge, men det går ju snabbt över.

De nya bäbisarna mår prima, och tanken är att även de ska upp på hemsidan, men ännu så länge är det bara skinnyhonan som fått en plats eftersom hon med största sannolikhet kommer att stanna.

Nu ska jag och vovvarna ut och fira midsommar i goda vänners lag!

Inga kommentarer: