onsdag 20 februari 2008

Arbetsfördelning

Jag har opererat högerhanden och min främsta uppgift de senaste dagarna har varit att aggera arbetsledare (vilket går extra bra när man har ett jättestort handpaket att peka med), så medan burar har blivit städade och mat har utfodrats så har jag suttit med handen i högläge och blivit serverad den ena grisen efter den andra att ha i knät för gos och koll. Ganska bra va! Nu är jag ensam hemma ett par dagar och har blivit ganska bra i handen. Det går rätt bra att fodra och byta vatten och sånt, men det är ingenting jag kommer att basunera precis, för medan bandaget är kvar tänker jag se till att ha nytta av det. Så mycket som det kliar så tycker jag att jag har all rätt att få lite ledigt.

Hemsidan är uppdaterad med bla. individuella bilder på e-kullen.

Inga kommentarer: